torsdag 19 maj 2011

Torsdag

dagen började med specialidrott!
sedan turism & sist naturkunskap.
mammsi hämtade oss så jag övningskörde hem, kändes väl lite hoppigt idag.
(menar inte att jag fick moterstopp)
när jag kom hem lekte ju med lilla sösta fanny & felicia där ute.
precis ätit mat nu & ska ner på ip & kolla på felicia när hon spelar match!
vet ej om ludde kommer ikväll men ska i alla fall plugga tills provet imorgon.

imorgon blir det skola mellan 09.45-13-40, så inte så lång dag.
sedan blir det grillning & mys här hemma med några fina personer!



påtal om mig själv..

jag vill ha långt hår & vara brun.

vad har jag? kort hår och är helt vit, haha.

men visst många som säger att jag passar i kort så får väl hoppas på att de
inte ljuger!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar