onsdag 25 maj 2011

Onsdag

igår vart det kort skoldag!
tycker faktiskt jag jobbade bra eftersom jag hittade fakta & gjorde en broschyr på en lektion.
sedan hade vi redovisning lektionen efter.
kl 12 hade jag körlektion som jag nästan hade glömt bort.
och halv 5 åkte vi med buss ner till malmö för att titta på malmö-helsingborg.
kändes dock som alla i bussen var från hanaskogs herrlag.
i alla fall så vart matchen bra ända tills den idioten kom in på plan.
och bussresan hem var rolig, inget snack om den saken, haha!

imorse vaknade jag med världens huvudvärk & trött var jag.
så jag struntade i naturkunskapen & svenska lektionen.
gick på matten i alla fall.
usch, vad jag inte orkar med skolan mer.
snart är det möte & träning.

imorgon är det skola, körlektion & jobb.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar