lördag 21 maj 2011

Lördag


igårkväll kom nea, jonna, ida & malle hit för att grilla & mysa!
men endast ida stannade kvar för att sova över.
gick upp tidigt för att döma knattar idag & sedan hanaskogs p10.
och efter det klippte jag gräset till mormor & morfar.
duschade & gjorde vid mig.
åkte motercykel till glimåkra för att se på damerna & herrarna!
damerna vann med 4-0 & herrarna vann över hanaskog med 3-0.
kan bara säga att det var riktigt mycket folk på herrarnas match eftersom det var derby!
efter det blev det grillning hos grannen.
jag ida & icke åkte till tyringe en runda, men det var dött så vi åkte hem igen.

nu sitter jag här & ska snart krypa ner i sängen.
förresten så har det hänt något i byn tror jag.
det stod liksom 4 polisbilar vid Q8 & 1 bil vid vanås & en som gick ute med polishund!

godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar