lördag 14 maj 2011

Samstag

Steg upp tidigt idag eftersom jag inte visste när frukosten stängde.
efter det fixade jag mig & begav mig ut helt ensam i stora Berlin.
jag gick dock bara i ett köpcenter eftersom jag inte vügade ta buss eller nügot sünt.
och jag hade karta men jag är väldigt dülig pü att läsa karta.
sü vid 3 tiden gick jag tillbaka till hotellet.
funderade pü att gü till judiska museémet men som sagt är jag ingen bra kartläsare..
läste min bok, sov en stund & tog en dusch.
begav mig sedan upp till hotellets restaurang där jag mötte reseledaren.
nu sitter jag nere här vid datorn eftersom jag ska ha en presentation pü bussen imorgon.
ska dü prata om 3 personer, Albert Einstein, Marlene Dietrich & Zarah Leander.
är redan nervös för att stü där framme & prata i mikrofonen.

nepp, nu ska jag upp pü rummet för att plugga in personerna & även titta pü melodifestivalen.
imorgon blir en tidig morgon & en lüng dag.
hemma runt 10 imorgon kväll.

Auf Wiedersehen
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar