onsdag 4 maj 2011

Onsdag

igår glömde jag helt bort att skriva, hihi!
i alla fall så hade jag bara lektion mellan 08.15 & 11.00.
fast vi jobbade bara med UF, så slapp redovisningen & det jag skrev om.
och hade sedan körlektion, gick bra!
och på kvällen var det träning i äckligt väder.

i alla fall så sov jag hos nea inatt!
skulle egentligen haft sovmorgon idag men vi var & lämnade blomma till Lövet.
och sedan satt jag i skolan tills nk började 09.45.
efter den lektionen hade vi håla till 14.10 så vi jobbade med UF.
sist matte där jag inte jobbade ett dugg.
och innan jag tog bussen hem så vart jag inom HM med malle.
sov en liten stund när jag kom hem & har precis duschat.
ska nog snart färga mina ögonfransar om allt går som det ska, haha.

imorgon har jag endast träning imorgon bitti & sedan slutar jag.
har körlektion kl 1 & sedan ska jag döma match kl 6!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar