fredag 13 maj 2011

Fredag

igür ükte jag som sagt till Berlin!
vart framme vid hotellet vid 6 tiden igür.
duschade, bütte om & fixade mig.
sedan gick jag, reseledaren & busschaffisen ut & üt god mat!
la mig rättsü tidigt eftersom det skulle bli lüng dag idag.

i alla fall sü vaknade jag vid 7 tiden, fixade mig & begav mig ner till frukosten.
efter att ha ätit begav vi oss ut pü stadsrundtur & massor av annat intressant!
var hemma vid 7 & dü blev det duscha & fixa till sig lite.
8 gick vi ner till restaurangen pü hotellet & üt.
ingen av oss kände för att gü ut idag & nu sitter jag här.

imorgon har jag en heldag för mig själv i stora Berlin.
vad ska man hitta pü? blir nog en del shopping i alla fall.
och jag müste süklart fixa vad jag ska säga pü bussen hem pü söndag eftersom jag ska prata där framme om 3 personer, sjukt nervös!
pütal om ingenting sü är allt perfekt, människorna, hotellet & hela staden.
lätt att jag ska üka tillbaka här! :)

puss
p.s sjukt galet med snügga killar här ocksü!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar