måndag 2 maj 2011

måndag igen!

dagen började med svenska där vi fick tillbaka uppsatsen & sen valde vi en bok att läsa.
jag hade sedan håltimme i nästan 4 timmar, men satt ändå i klassrummet.
vi fixade lite med UF osv.
12.45 var det dags för kick out!
lite småkul ibland & vårt företag fick pris (2000:-) & 3 påsar med saker i.
pinsamt att gå fram inför alla & speciellt när micken kom framför en.
i alla fall så blev vi intervjuade av norra skåne också.

nu ikväll har jag övningskört en stor runda.
varit i hässleholm & tyringe bland annat.
och sen bakade jag kladdkaka & tog en snabb dusch.
nu ligger jag i sängen, dödstrött faktiskt!
har redovisning imorgon också, men har hört att vi ska jobba med UF på dom lektionerna så jag har inte förberett mig alls.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar