söndag 8 maj 2011

söndag

har inte skrivit på ett bra tag.
i torsdags hade jag körlektion & sedan var jag med ludde.
dömde en match i hanaskog & sen blev det lite film å så.

i fredags sov vi länge, eftersom båda hade sovmorgon.
och sen en äckligt jobbig skoldag!
på kvällen blev det biomys med Jonna & Ida.
vi såg på red riding hood, mycket bra film & sjukt snygg kille där också!

igår var det match uppe i Lindsdal vid kalmar.
vill inte ens säga resultatet & det var min sämsta match i år.
i alla fall när vi kom hem fixade jag & ida oss.
sedan drog vi till ballingslöv på 18-årsfest.
var helt okej, roligt ibland & kul med nytt folk.

ida sov här inatt & vi vaknade ganska tidigt imorse.
jag har jobbat mellan 11-18 idag.
ikväll har vi varit inne hos grannarna eftersom de bjöd på grillat, mums!
nu ska jag lägga mig & tagga inför redovisning för alla ettor!!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar