måndag 16 maj 2011

Måndag

igår var en lång hemfärd ifrån vackra Berlin!
min redovisning på bussen gick väl både bra & dåligt.
men kul när de gamla kom fram & sa att jag gjorde det bra.
vart hemma runt halv 11 tiden & då somnade jag nästan direkt.
vill bara säga att det var en helt underbar långweekend med bra folk!

idag hade jag sovmorgon & började inte från halv 1.
på UF-tiden satt vi mest i cafeterian & på matten åt vi godis.
nu ikväll var det match & slutat 2-2, inte rättvist om man får säga så.
Amanda ska snart massera mina vader. (hon säger att hon är bäst)

imorgon har vi nationella i matte B, usch!!
och sedan körlektion.
har minsann fått tider till uppskriving & uppkörning, men kan inte de datumen.
så lär väl bli ännu senare nu eftersom det inte finns tider.

puss
alltid, alltid.. blir så trött på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar