onsdag 2 november 2011

WEDNESDAY

somliga har inte tid att vara inne på datorn.
i alla fall så i måndags kom nea hit och då blev det massa snacka å sånt.
hon sov här och igår bestämde vi oss för att kolla på bio.
valde svensson svensson & den var helt okej.
sedan drar vi hem till henne där det blev tv & massa gottis.

sov hos henne inatt men stack hem vid halv 12 imorse.
åkte mot helsingborg, väla med mammsi, amanda & nelly.
blev en stickad tröja, t-shirt, jeansshorts, nagellack, puder & mumsig bakadpotatis.
kanske tar min tid och lägger upp bilder på det, återstår att se.

nu har jag precis duschat.
skulle hittat på något med henke, men orkar faktiskt inte.
ska även hämta mitt körkort som nu jonte har. (så är det när man inte kan ta hand om det när man ur ute)

imorgon ska jag väl bege mig till k-stad.
om vi ska ut på depå på fredag så måste jag köpa något som jag kan ha på mig.
det är ju halloween-tema där.
hrm, kanske blir träning på kvällen sen.

hör av er på sms om ni vill något.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar