måndag 28 november 2011

MONDAY

igår kom nea hem till mig.
skönt eftersom jag inte tycker om att vara ensam, haha.
blev att vi tittade på någon film, som jag då inte fattade så mycket utav.
hon somnade därefter medan jag satt & gjorde en skoluppgift som jag sagt skulle vara klar igår.
vilket jag lyckades med!
Fet
var riktigt jobbigt att gå upp imorse.
vänt på dygnet helt & kunde då inte sova som inatt.
första lektionen var konferens & lektion.
vi satt mest och småpratade & kollade på folks bilder på facebook.
nu har jag precis haft prov i personal administation.
vilket kändes väldigt bra eftersom jag bara kollade igenom boken precis innan provet.
snart är det lunch.
sista lektionen är inställd så har endast två lektioner kvar.

ikväll ska jag inte göra någonting.
kan väl vara skönt det också.

puss
allt känns rättså bra just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar