onsdag 9 november 2011

WEDNESDAY

Igår provtränade jag med hässleholm.
kan ju säga att jag är väldigt otränad.
men det blir väl förhoppningsvis bättre när man har kommit igång.

idag har det varit temadag i skolan, med bland annat lyxfällan, arbetsförmedlingen osv.
ganska jobbigt & höll faktiskt på att somna på alla fyra föreläsningarna!
efter skolan blev det inom donken med nea.
och när jag kom hem somnade jag till en stund innan malle kom.
vi åkte till Vinslöv för att kolla på herr handboll.
(spana in någon, ni vet, haha)
kom hem lite över 9 och då cyklade hon hem.

känns perfekt att ha helg nu & att helgen är planerad.
imorgon skulle jag städat rummet som såg helt förjävligt ut.
men det hade min syster gjort nu ikväll, TACK!
så blir att åka en runda in till stan.
på kvällen blir det träning igen!



Har världens finaste vänner, ni är super bra ska ni veta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar