söndag 27 november 2011

SUNDAY

kommer knappt ihåg vad jag gjorde i fredags eftersom jag var ledig hela dagen.
på kvällen blev det att kolla på andreas handbollsmatch & sedan förfest hos hampe.
därefter utgång på depå.
innan vi drog hem till erik & deras lägenhet var vi inom donkan.
kollade lite på solsidan när vi kom dit & somnade nog runt 5 tiden.

igår åkte jag, nea & jonte & kollade på cup i hässleholm.
var väl inte så värst kul där, så vi körde hem tidigare än vad vi planerat.
var inom grannarna eftersom familjen var där.
sen stack jag hem till sebbe där det blev film & så.
gick hem runt 2 tiden och helt plötsligt var jag påväg till vinslöv inatt.

sov hos andreas inatt, mysigt!
åkte hem lite efter 10 imorse, trodde jag skulle dra till hässleholm men nepp.
blev att åka iväg & äta med familjen istället!
nea kom precis hit, blir väl film & sånt.


mina 2 fina vänner ifrån i fredags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar