måndag 14 november 2011

MONDAY

Då var helgen slut & dags för skola igen.
hotell & konferens, personal administration, lunch, rättskunskap, svenska & religion.
de sista lektionerna satt vi väl mest & skrattade.
och vilket skrattanfall man fick när man skulle hoppa av bussen, lite galet faktiskt!
när jag kom hem så skulle familjen in & köpa kamera till syster så jag hängde med.
fick också veta att antingen skulle jag få pengar eller resecheck för lika mycket som kameran kosatde.
kan ju säga att den inte var billig & att jag just nu är lycklig!
snart ska jag äta & sedan in i duschen.

imorgon bärs det av till Lund för att kolla på universitetet!
vilket jag valde istället för att vara i skolan.
om jag nu tänkt läsa vidare så skulle det ju inte vara i lund precis.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar