måndag 7 november 2011

MONDAY

kunde inte sova inatt, vilket resulterade att man var dödstrött idag!
reception & konferens, personaladministration, lunch, håltimme, svenska & sist religion.
direkt när jag kom hem blev det att börja smått på hemtentan som ska vara inne innan 24.00.
men sket ganska snabbt i det.
jag & syster körde till affären & handlade gottis.
blev sedan tacos & glass till efterrätt.
duschade & sen tillslut gjort jag klart hemtentan.

känns inget vidare att skolan redan börjat igen.
men ska inte klaga, är ju ledig varje torsdag & fredag.
och endast 18 skoldagar kvar!
längtar också till england & thailand.

känns som att helgen kommer bli rätt bra, men skönt att jag inte hunnit bestämt något ännu.
familjen åker till växjö lördag till söndag och jag fick stanna hemma.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar