onsdag 16 november 2011

WEDNESDAY

idag strunade jag i specialidrotten eftersom jag inte orkade gå upp imorse.
vilket man ångrar nu!
i alla fall så var nästa lektion handel på tyska.
därefter lunch & nu har vi personlig försäljning.
riktigt långtråkig dag och har seriöst inte gjort någonting på denna lektionen.
nästa lektion är religion sedan slutar vi.

tar även helg & 5 dagars ledighet nu, inte helt fel det!'
om en månad och en dag så är vi i England.
och det bästa av allt, exakt 3 månader tills vi sitter på flyget till Thailand.
om jag längtar, absolut!

vad ska jag göra i helgen, det är frågan.
fredagen är inte helt bestämd ännu, blir kanske andreas.
men på lördag ska jag på middag i hjärsås och därefter till k-stad för att se whitesnake.
och kanske växjö på söndag.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar