lördag 19 november 2011

FRIDAY

fick ingen sovmorgon idag som planerat!
men vad gör de nu, jag fick en längre dag i alla fall.
varit i stan med mammsi och mormor en runda.
sen tvättade jag bilen, jobbigt att ha en egen bil ibland.
därefter blev det att baka kladdkaka med syster & fota med hennes nya kamera.
hade faktiskt tänkt att lägga in bilder, men orkade tyvärr inte lägga in bilderna idag.
i alla fall så efter jag ätit så duschade jag & fixade mig.
senare körde jag hem till Andreas, och där blev det film & idol.
bra fredag!

kom hem för en stund sen & har precis lagt mig i sängen.
känner att morgondagen kommer att bli en aning stressig.
blir i alla fall att köra till Vittsjö imorgon bitti för provträning.
därefter duscha & fixa mig snabbt eftersom vi ska ha gäster.
och på kvällen blir det att kolla på whitesnake & förhoppningsvis träffa jonna också!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar