tisdag 22 december 2009

ligger i sängen, örrk jag har mått illa hela kvällen..
och jag har fortfarande min äckliga förkyldning & äckliga rethosta..


jag vet längre vad jag ska tro om dig.
hur mycket vi än bråkat sen efter sommaren.
vi har lyckats bli vänner igen & vi har varit rätt mycket också.
du är den som jag tyckt om hur länge som helst.
jag kan tycka att vi har varit mer än vänner i/efter somras.
men jag tycker mer om dig som en vän nu.
jag pallar inte bråka mer, det blir ju inte bättre av det precis.

det sista du sa till mig var att du inte ville förlora mig,
vi kommer glida isär, det har vi redan gjort även om jag inte vill förlora dig heller.
Så mycket vi har hittat på, och allt var så kul & mysigt!
minnena med dig är hur jävla underbara som helst.
jag ska kämpa, jag ska inte förlora dig & du ska inte förlora mig!

victor, du är som mina bästa killkompis.
jag kunde säga allt & vad jag ville till dig.
jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar