lördag 12 december 2009

11 December

idag gick jag upp vid 7, ganska skönt!
jag & jonna drog upp till snappe för att kolla lucian där vi även träffade gamla lärare:)
sen blev det stan, för vi var tvugna att kolla på skolans lucia.
men sen så hade vi 1 ½ timmes rast för vi börja inte fråns 11 sen.
så jag & carolina gick på stan lite & köpte lussebulle :)
matten var slapp & sen var det mat. jävla vad jag skrattade & jag tyckte alexander var trög med bröden så hade jag gjort exakt lika dant . hahah xD
sen var det bara engelska ,där var det med slapp.

sen gick jag på stan med mamma & amanda gick med mormor.
handlade lite julklappar till amandis bara.
sen ikväll kom jonna & ida :)
kollade på idol & sånt, rätt trevligt!:)
men tycker dock att calle skulle vunnit ;)
nu ska ida sova här inatt & imorgon halv 11 är det träning som vanligt.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar