tisdag 1 december 2009

1 december

oj, jag gick och la mig igen efter jag var klar & gick sedan precis innan bussen kom.
skolan idag har varit väldigt slapp, handel, turism & engelska.
slutade vid 2 & var hemma vid 3.
haha shit vad jag skrattade åt nellie för busschauffören blev arg på henne ;)
har faktiskt spelat spel med syster & har ätit också.
nu gör jag ingenting, hade varit skönt att sova.
men jag har en del läxa som jag borde göra, men nej det orkar jag inte.
träning ikväll i glimmen :)

nu vet jag inte vad jag ska göra, ska jag med till malmö lördag-söndag?
eller ska jag va hemma själv ist & mysa med någon? (a)

puss

jag fick ett skit fint sms igårkväll.
jag träffar inte dig så ofta pga den saken..
och det känns som vi glider ifrån varandra, vi träffas nästan aldrig.
men jag förstår dig, det är inte lätt.
till dig berättar jag nästan allt och du finns alltid där & jag finns alltid för dig.
du är en av mina bästa vänner & det vet du!
jag älskar dig Jonna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar