söndag 27 december 2009

27 December

inatt har man inte alls sovit bra.
usch, amanda kommer upp & frågar vad jag håller på med?!
det var någon som hade knackat & sen slutat & så vidare..
det lustiga är att så har jag också hört när jag kollade på film med ida på mitt rum.
asså i väggen, och sen när amanda sitter i min säng hörs det utanför.
hon vågar fan inte va här uppe nu ;o

men iaf, när mamma slutat jobba så drog vi upp till ikea.
vi åt även där, asså jag åt knappt ingenting & har inte mått bra på skitlänge nu..
när vi kom hem så somnade jag där nere & sov ett par timmar.
sen så tog amanda fram lite glass nu ikväll vid 7, riktigt gott!

nu har jag & mamma kollat på flickan som lekte med elden.
tss, kunde ju allt utantill & mamma hade inte sett den xD

imorgon ska jag till hlm för amanda spelar cup.
de samlas redan 8, usch!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar