onsdag 30 december 2009

30 december

som sagt sov jonna här inatt.
och idag var det alliansen med boysen.
första matchen mot nosabys bästa lag, blev 3-3, dock trodde vi alla att vi skulle förlora med 7 mål eller något sånt dära.
andra matchen mötte vi Åsum, där vann vi med 1-0 & jag tyckte jag var asbra där, kändes väldigt skönt när man satte sig på läktaren igen & alla va glada :)
och vår sista grupp match efter några timmar var mot Åhus.
fyfan, exakt alla var riktigt dåliga & antagligen trodde vi redan vi vunnit eftersom de kom sist i vår grupp. men som sagt förlorade vi med 4-1 ?! ILLA!
och vi kunde gått vidade om nosaby hade vunnit över åsum, & det trodde jag att de skulle göra.
men nej de förlorade så vi åkte ut på målskillnad...

men det var riktigt jävla gött att vi spela så bra mot Nosaby & Åsum, för de är riktigt bra.
och vi skulle egentligen inte vinna heller, vi var 6 spelare, en avbytare då alltså.
och 2 av oss 6 var tjejer & hade 2 killar som var 93, resten var yngre.
men om vi hade kommit vidare till kvart hade vi fått möta hanaskog, (de som man alltid var med innan).
tss, vi satt med mjällby ett tag, de vann iaf sin grupp & borde vinna alliansen också.
annars är det illa av dom, annars ska jag mobba icke på nyår. hahah.
får se om jag ska spela i hässleholm med boysen eller de blir Osby med damerna?

men snart ska jag in i duschen, ha ansiktsmask & få massage av amanda sen (a)
tss, imorgon är det nyår som ska firas i blekinge, antingen sölvesborg eller mjällby :)
skriver nog mer senare.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar