onsdag 23 december 2009

100 Frågor
Tester börjar: 20.50
1. Fullständigt Namn? - anna Sandra maria Johansson
2. Ålder? - 16 år
3. Vart bor du? - Knislinge
4. Bor tillsammans med? - mamma johan & syster
5. Färg på ditt hus? - gult
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född? - 1 April 1993
8. Klass? - 1:an
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 tror jag:)
10. Något jobb? - nej
11. När gick du upp i morse? - lite i 9.
12. När ska du sova? - när jag vill sova (;
13. Duschat idag? - aa för en stund sen.
14. Kramat någon idag? - nej
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - kebabtallrik
17. Dagens klädsel?- leggins & linne
18. Dagens smink? - ingenting.
19. Dagens sötnos? - ida :)
20. Dagens roligaste? - ida antar jag xD

SOCIALT:
21. Har du många vänner? - aa :)
22. Hur många har du kysst? - ofta jag vet det xD
23. Vem kramade du senast? - ralle kanske.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen hoppas jag.
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - felix :)
30. Vad skrev den? - Va gör du? :) <3<3

FAVORIT:
31. Film? - vet inte.
32. Låt? - ..
33. Mat? - schnitzel & sånt.
34. Dryck? - cider :)
35. Färg? - har ingen speciell
37. Stad? - KNISLINGE! hahaha.
38. Land? - Grekland :D
39. Ämne i skolan? - jag hatar skolan just nu, men typ turism :)
40. Människa? - vännerna :)

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - det vet den :)
42. Personen du kysste? - victor :)
43. Gången du spydde? -örk, längesen!
44. Gången du grät? - kommer inte ihåg
45. Pizzan du åt? - förra helgen eller förra igen.
46. Gången du var i Göteborg? i somras :)
47. Gången du var i Stockholm? - har faktiskt aldrig varit där ;o
48. Gången du var full? - har aldrig varit full ;)
49. Gången du var hög? - varje dag ;)

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - beror på
52. Hund eller katt? - hund!!!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - båda, beror på vem/vilka ;)
54. Tvspel eller datorspel? - Tvspel .
55. Singel eller upptagen?- upptagen, fast jag är singel :)
56. Hångla eller ha sex? - haha :)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - inget av de.
58. Ragga eller bli uppraggad? - vene
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise hotel
60. Blont eller svart hår? - blont, annars brunt
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa :)
62. Choklad eller lakrits? - lätt choklad!
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? - båda.
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt tror jag.
68. Älska eller älskas? - eh, båda.
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - jag älskar mina vänner & min familj! :)
71. Personer du hatar? - de finns någon!
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - haha en tror jag:)
74. Glassar du ätit på en dag? - 3 eller 4 kanske xD
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - har varit på ett par
76. Gånger du haft minnesluckor? - haha jag hade det en gång.
77. Gånger du varit hög? - aldrig.
78. Personer du saknar just nu? - en
79. Gånger ditt hjärta brustit? - aldrig, har mina vänner!

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - tss ;)
81. Ska du träffa imorgon? - lite av släkten.
82. Sjöng du senast för? - mig själv :)
83. Hade du senast en msn-konversation med? - victor :)
84. Spelade du tvspel med senast? - längesen ;o
85. Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? - vem som helst? :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - dig
87. Förtjänar att dö? - de som dödar andra.
88. Är söt? - många.
89. Vill du sova jämsides med i natt? - mig själv ;)

VAD:
90. Gör dig glad? - Sol&sommar, vänner & kärlek.
91. Gör dig ledsen? - svek & sånt.
92. Vill du helst göra nu? - vet inte ;p
93. Önskar du att du slapp ? - städa
94. Vill du ha nu? - dig
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar antar jag.
96. Längtar du till? - imorgon eller nästa vecka :)
97. Tycker du om dina betyg? - fick inte betyg denna terminen, men jag är nöjd.
98. Ångrar du i ditt liv? - en del saker
99. Är det bästa som hänt dig? - det var i somras..
100. Hur mycket är klockan? - 21.02

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar