onsdag 23 december 2009

23 December

igår var det träning, rätt skoj & jag är riktigt klumpig. hahaha!
sen blev det film & sånt hos ida där jag även sov inatt:)
imorse drog vi till stan och var där vid lite över 10.
köpte resten av julklapparna till amanda, har köpt över för 200kr till henne, nu måste hon va nöjd ;)
och jag hittade en riktigt fin klänning för 1000 kr till nyår, men jag kunde inte köpa den idag & den var nog slut imorgon så jag fick köpa en annan som var lite billigare.
den kostade 500kr, men har den sålänge ifall jag inte hittar en annan som jag vill ha :)

senare drog jag & ida till broby där vi solade (:
jag ska snart ta på mig en ansiktsmask, var rätt längesen nu.
sen ska jag duscha.
blir väl att hitta på något med amanda ikväll.

imorgon är det julafton hos mormor & morfar.
tss, god jul alla!! :D

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar