måndag 19 oktober 2009

19/10
orkade inte svenskan imorse så jag började vid 10.
sen hade vi matte som slutade vid 11 & sen rast till 1.
och sen sista hade vi idrott.
vid kvart i 4 var jag på vårdcentralen, men jag ska tillbaka dit igen någon dag.
nu fick jag precis massa godis av amanda :))


hur lågt kan man sjunka?
hur kasst kan man må?

jag pallar inget mer längre.
jag vill bara spola tillbaka tiden & börja om igen.
jag vill inte veta att något är sant längre.
jag har kämpat, jag trodde jag skulle klara det. det var ju så nära.
när du är nära mig så mår jag perfekt. jag vill inte va utan dig!
jag vet inte vad jag gör för fel?
jag fattar inte varför jag har gjort allt, men jag kunde inte låta bli..
jag behöver inte kämpa mer, det är upp till dig nu.
du har gjort bra saker för mig, du har varit helt underbar.
men du har iaf sårat mig & det kommer jag aldrig glömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar