lördag 24 oktober 2009

24/10

japp mitt internet slutade funka i torsdes när jag kom hem från skolan.
och jag sökte även jobb tills våren & det blir nog de då.

och i fredes vart jag ledig så hängde med syster till skolan.
fast var dock bara där tills kvart i 11 sen drog jag hem & duschade.
vid kvart i 1 åkte jag mamma & amanda till malmö.
hittade bara en tröja, leggins, puder & öronhänge & vi träffa ralle emma & åse med :))
fast jag ska ju ner till malmö på måndag med ida & jonna igen! (y)
sen igårkväll kom ida & jonna, vi kollade på idol & sjöng sing star.

jonna sov här inatt, haha hon bara dissa mig inatt så jag låg och snacka med mig själv ;p
vid typ 12 drog jonna idag, sen sov jag en stund.
har nyss varit och ätit på kinarestaurangen med familjen och ätit:)
nu ikväll blir det väl bara datorn & film..

puss
och jag är glad att det är över nu!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar