onsdag 28 oktober 2009


28/10 - JAG SAKNAR GREKLAND!

igår blev det kalas för neeea, och det var kulkul!:))
jag ida nellie & jonna sov där, resten åkte hem.
idag har jag varit nere & bakat kanelbullar hos mormor & morfar, gött!

idag ska jag nog till jonna & sova där inatt, ska fråga ida om hon med vill:)
sen imorn ska vi upp till sporthallen & spela fotboll med folk..

fanfanfan, jag pallar inte med något längre.
de gånger jag varit med dig, de har varit underbara.
du är det bäst, jag lovar!
jag borde inte gjort det jag gjort, men jag har gjort det för jag tycker om dig.
men jag vet, om vi träffas ingen så kommer vi bara bråka & det vill jag inte.
allt har varit helt perfekt men det kommer inte bli något ändå.. :(
men jag kommer inte kunna glömma dig, för du är den första jag tyckt om riktigt mycket..
:(:(
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar