torsdag 8 oktober 2009

8/10



skola idag, började med praktisk marknadsföring där vi sedan hade redovisning i något vi gjort.
sen fick vi en halv timmes rast.
sen var det prov i försäljning & service, skrev på allt men kunde inte de, lyckat ! (:
får väl se hur det gick sen, slutade då vid halv 11, fint de!


sen var jag och kollade efter extra jobb, och det gick väl bra, ska lämna in ett papper om mig själv imorgon :)
var nere och åt hos mormor & morfar igen.


nu ligger jag i sängen och klockan är bara halv 1, sjukt tråkigt har jag.
ikväll blir det sista träningen med dua & leo för sen blir det nya tränare!!
jag tycker det ser bra ut, och jag är glad för tillfället.
bara du inte förstör min helg igen ._.


fredag imorgon, och då är det sovmorgon som vanligt:)


puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar