torsdag 29 oktober 2009

29/10
igår drog jag & ida hem till jonna :)
vi hade inget att göra & vi var inte bjudna till någons halloween fest.
men vi klädde ut oss & smög på de, så sjukt ägda :D:D
men iaf, inatt kunde jag inte sova, fick inget täcke & ingen plats.
så jag fick lägga mig på golvet & vid halv 4 börja leta efter en filt, hahaha!

idag tog vi taxi till knislinge & hem åh bytte om.
sen upp & spela fotboll med ida nellie ralle vicke max ponte felix andré danne philip & några till antar jag :))
efter följde jag & jonna andré en bit & sen drog vi hem åh käka.
jonna stack vid halv 5 & då klippte jag gräset till mormor & morfar xD
har varit & kollat på syster en stund när hon träna.
ska nog gå ner för pallar inte sitta här mer (:

imorgon blir det antagligen bowling med ida jonna john & icke:)
men sen vet jag inte ._.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar