torsdag 15 oktober 2009

15/10Fet

första handelspasset till halv 10 satt vi bara vid datorn och kolla runt.
nästa pass kl 10 så arbetade vi med turist projektet.
slutade vid halv 12 & då fick jag reda på mitt försäljning & service prov.
fick dock bara g+ med slarvfel. men jag kunde inte provet så det är väl rätt med bara g+..
och jag fick även veta att jag hade 72/91 på eng provet. några poäng från vg!

sen drog jag nellie paulina & 2 av hennes kompisar med felix och de till henkes rättegång.
dock var det alldeles för många så bara närmaste fick va med.
så vid drog till rese, ja och vår buss hade precis gått då.
tog bussen vid kvart i 2 & kom precis hem typ.

när mamma kommer hem ska vi äta världens godaste mat.
och ikväll blir det första träningen med de nya tränarna.
jag kommer dock frysa ihjäl!

imorgon är det sovmorgon som alla fredagar, hääärligt :))

finns på mobilen.
puss

jag vill inte ens försöka, det kommer ändå aldrig gå.
eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar