lördag 10 oktober 2009


10/10
oj, nu har jag skrivit om detta inlägget många gånger.
men iaf, igår efter handbollen blev det pizzerian med ida & nea:)
trött som jag var vid halv 10 la jag mig i sängen med datorn.
idag dömde jag p10 i hanaskog och det gick hyfsat bra!
hem och duscha, sen blev det till victor en stund ;*
vid 5 kom gäster hit, och jonna också senare.
vi målade oss med sveriges flagga & jag diggade min frisyr. nej det gjorde jag inte.
blev att vi drog ner till andré där en massa folk var:)
illa av sverige, men aja.
drog hem, hade allmänt kul åt johan för han var full.
jonna drog hem, och då bestämde jag & min familj vart vi ska resa nästa år! :D:D:D
imorgon ska jag upp tidigt, ska kolla på fotboll hela dagen..

oh, jag är kär.
du är underbar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar