tisdag 3 april 2012

3 April

under förra veckan har det varit skola & praktik.
självklart hade vi också studentfest, hp3a!

och i fredags efter praktiken tog jag både helg och lov, efterlängtat!
duschade, fixade mig, åt mat & sen körde jag hem till andreas.
åkte mot kristianstad för att kolla på bio - hunger games.
superbra!

i lördags vaknade jag upp hos honom och körde direkt till jobbet på morgonen.
jobbade mellan 10-15.
snabbt hem för att duscha & fixa sig.
för senare skulle jag ha vuxenkalas!
var egentligen meningen att jag skulle vara hemma ca en timme för att träffa mina släkttingar som kom hem från Thailand på morgonen och sedan åka till helsingborg med laget.
men eftersom tiden tyvärr blev ändrad med laget hann jag inte åka med!
så planerna blev att åka till Vinslöv framåt kvällen med jonna.
var först en liten stund hos macke & sedan drog vi hem till andreas.
blev lite smått festande för att sedan dra vidare ut.
dock så stannade jag & andreas hemma istället & myste.

i söndags åkte jag hem hyffsat tidigt för match mot helsingborg.
efter matchen åkte jag hem, duschade & körde hem till bästa vän.

igår var vi inne en runda i kristianstad innan jag lämnade henne vid stationen.
åkte hem, somnade en stund på soffan.
åt middag, duschade & åkte hem till andreas.
tur jag är så snäll att han både fick titta på helsingborg & united!

åt scones till frukost, blev godare än vad jag trodde dem skulle bli, haha.
sedan mys på soffan innan jag körde hem.
var nere hos mormor & morfar en stund.
och sen körde jag & mormor till hässleholm för att jag skulle fixa nya målvaktshandskar.
nu ligger jag hemma på soffan, skönt att för en gångs skull inte ha något att göra.

imorgon någon gång ska jag nog åka in till kristianstad.
-klippa & färga håret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar