söndag 22 april 2012

22 April

I Fredags vart det praktik, som vanligt!
sedan hem för att duscha & fixa mig.
även göra klart det sista på mitt psykologiarbete som Jonna hjälpte mig med, tack!
sedan körde vi mot stan för mat/bio.
vi kollade på battleship med andreas & hampe.
filmen var väl bättre än vad jag förväntat mig i alla fall.
efter det skjutsade jag hem Jonna medan andreas körde hem till mig så länge.
när jag kom hem blev det mys med honom, efterlängtat!

I Lördags körde han hem när jag körde till jobbet.
blev jobb mellan 10-15.
sedan hem, duscha & fixa sig.
åkte på kalas till kusinen som fyllt år i veckan.
alltså jag älskar verkligen deras hus, så fint har dem.
och alltid så god mat & efterrätt!
körde hem runt 10 tiden för jag skulle vara lite taxi.
skjutsade sebbe till k-stad och sedan blev det lite snack med bästa vän & oskar innan jag körde hem igen.
Hämtade hem familjen runt halv 1, så trött var jag.

Idag så gick jag upp halv 7 för att vi skulle bege oss upp till Ullared.
Sent, jag vet. Vi brukar alltid åka innan 6 annars.
I alla fall så hittade jag träningsjacka och såna byxor till. ( behöver börja röra mig, men om jag gör det är en annan femma, haha).
och sedan lite andra småsaker.
kom hem runt 4 tiden och jag somnade direkt på soffan.
nu ikväll kommer bästa vän hit.
hon ska hjälpa mig lite med talet tills imorgon, seriöst jag kommer dö!

så här får ni en bild utav oss på någon studentfest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar