torsdag 12 april 2012

12 April

i tisdags var det skola som vanligt.
sovmorgon ända tills 12 men slutade inte förren kvart över 5.
och på kvällen var det träning.
dock fick jag gå av i slutet för jag inte mådde bra.

började må bra igen fram åt eftermiddagen igår.
i alla fall så var jag med bästa vän igår.
både hos henne & hos mig.
åt pizza på pizzerian, åt massa gottis & snackade.
ett <3 på henne!

imorse hade vi ingen praktik, utan vi skulle ha någon föreläsning i skolan.
vi två gjorde allt annat istället.
blev lite glass & sådant på donken och sen kollade vi på tv.
har precis varit nere i byn & solat.
ikväll är det träning & möte inför premiären imorgon!

imorgon blir det praktik & sedan match, hemmapremiär dessutom!
så det är bara att asa sig dit, gott folk!
annars har jag inte bestämt något i helgen förutom jobb på lördag.
om jag inte har något annat att göra & ni behöver fylletaxi, så får ni höra av er!


jag vill resa nununu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar