söndag 25 mars 2012

25 Mars

oj vad tiden går!
snart är mars slut och om en vecka fyller jag minsann år!

i veckan har jag väl inte gjort så mycket.
pluggat, gjort arbeten, varit med bästa vän, tränat & myst med andreas.

i fredagskväll kom andreas hit & även grannarna!
blev tacos & lite sådant gott.
efter det bestämde jag & andreas oss för att ta oss ett dopp i bubbelpoolen, riktigt skönt!
sedan dusch & så la vi oss.
perfekt & mysig kväll!

igår var det jobb mellan 10-15!
sedan bjöd grannarna på riktigt god middag & efterrätt.
när jag var mätt och nöjd så blev det att hem, duscha & fixa sig.
mot staden med bästa vän för att se på bio.
efter det så kom mikaela in & vi drog in en runda på olearys.
massa trevliga människor!
slutade i alla fall med att bästa vän & oskar hängde med mig hem.

idag var det också jobb, mellan 11-15.
när jag kom hem så somnade jag ganska snabbt på soffan.
blev mat på kinarestaurangen med familjen & sedan gick jag & syster en runda.
nu har jag precis duschat & lagt mig i sängen.

blir att ladda om till en ny jobbig vecka.
skönt att det är sista veckan innan lovet nu i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar