måndag 9 april 2012

9 April

oj vad tiden går!
idag var vår sista dag på ett lov någonsin.
känns både postivt och negativt.
och med det vill jag också säga om 2 månader har vi tagit studenten!

förra veckan var jag i kristianstad några svängar.
färgade & klippte håret, shoppade osv.
i fredags var jag först på påskmiddag hemma hos mormor & morfar.
sedan hem till andreas & myste med honom!

i lördags blev det jobb & på kvällen lite fest.
kan ju säga att det inte blev så lyckat, men jag hade ganska kul på natten.
när vi vaknade igår gick jag, malle, andreas, jeppe, hampe & amanda ut i byn.
åt frukost, snackade & sånt i solen.
när dem stack hem, somnade jag en stund innan vi skulle äta mat inne hos grannen.
efter det kom bästa vän hit en stund! :)
och sen åkte jag hem till andreas.

åkte hem runt middag idag, sov en stund & snart ska jag köra till träningen.
imorgon är det skola & förhoppningsvis har jag lång sovmorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar