måndag 16 april 2012

16 April

i fredags var det praktik.
sedan på kvällen var det seriepremiär som blev vinst för oss!
jag var endast reserv, men det var sjukt nervöst att sitta på bänken.
och senare på kvällen åkte jag hem till andreas.

i lördags blev det jobb, 10-15!
sedan blev det grillat & sånt gott hemma hos grannen.
efter det åkte jag hem till bästa vän.
åt gottis & tittade på pacific, riktigt bra är det.
sedan körde hon mig till vinslöv där det blev lite fest, helt okej.
jag och andreas gick hem hyffsat tidigt, vilket var skönt eftersom jag var sjukt trött.

i söndags sov vi länge för en gångs skull, så skönt!
jag åkte hem runt halv 2 och somnade direkt på soffan.
förstår inte varför jag är så trött hela tiden, haha.
var ute på restaurang med familjen framåt kvällen eftersom mammsi fyllde år!
och min kväll slutade hemma hos bästa vän.

och just nu sitter jag i skolan & väntar på att första lektionen ska börja.
ingen lång dag idag!
och imorgon har jag lång sovmorgon, sköööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar