torsdag 8 mars 2012

8 Mars

igår var det skola som vanligt!
när jag kom hem blev det käka, städa & göra arbeten.
när jag kände mig klar så åkte jag hem till andreas.
vi tittade lite på film tills osociala jag somnade.
tyckte det var ganska kul att han väckt mig och frågat om vi skulle gå & lägga oss medan jag då hade svarat att jag bara skulle sova en liten stund till.

i alla fall så sov jag där inatt, vilket alltid är lika mysigt!
tog tåget till praktiken som har gått hyffsat snabbt idag.
känns som det enda jag har gjort där är att leta resor, men det finns ju inget bättre än att drömma sig bort.
när jag kom hem åt jag mat & somnade sedan med vår söta hund.
har precis duschat, lagt mig i sängen & nu håller jag på att lägga in bilder från Thailand.

usch, jag känner inte mig alls bra!
känns som jag varit förkyld & sånt skit ända sedan december.
jag vill träna men jag är ändå rädd för att få lunginflammation igen.

i helgen har jag inte hunnit bestämt något klar ännu.
ska i alla fall vara en lugn helg, för jag har jobb på lördag & framför allt vill jag bli frisk!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar