måndag 5 mars 2012

5 Mars

Då var man tillbaka i verkligheten igen!
har haft två underbara veckor i Thailand med min familj.
alltingen var perfekt, förutom att jag tyckte att det var för mycket moln vissa dagar.
jag brukar ju annars åka iväg på sommaren till ställen där det är varmt & inga moln.
vi besökt några öar, var uppe vid big buddha, phuket town & en runda på bangla road.
men det sistnämda var ingenting, så sjukt illa mådde jag av att se allt där.

och påtal om flygsträckor och tidskillnaden så har jag inte haft några alls problem.
kom hem till kalla Sverige igen runt 7 på kvällen.
åkte nästan direkt hem till Malle där även bästa vän var.
var egentligen meningen att jag skulle hänga med dem ut men kände mig för trött för det.
så istället åkte jag hem & myste med min saknade andreas.

i lördags fick vi gå upp tidigt.
jag jobbade mellan 10-15 & sedan var jag på ekohallen med familjen.
därefter var jag hemma hos saknade mormor & morfar.
och kvällen blev inte som det skulle alls.
slutade i alla fall med utgång med Mathilda & Nellie.
och sen hängde andreas med mig hem.

somnade runt 5 och sedan vaknade jag 8 helt pigg.
i alla fall så skjutsade jag hem honom innan jag började jobba.
blev jobb mellan 11-15 och sedan mys hemma hos bästa vän!

då var det måndag och dags för skolan.
har en lugn dag och slutar redan 14.15 så ska minsann bli väldigt skönt!
ska inom banken när jag kommer hem & har även tänkt att sola, får se hur det blir med det.
och ikväll kommer förmodligen bästa vän till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar