måndag 12 mars 2012

12 Mars

i fredags var det praktik vilket gick snabbt!
åkte hem, duschade & fixade mig.
in till grannarna med familjen som bjöd på mat osv, underbart gott.
därefter körde jag hem till andreas, där det blev film & mys.

åkte direkt till kristianstad på lördagsmorgonen då det var jobb mellan 10-15.
när jag kom hem blev det på kalas en snabb runda.
åkte hem, duschade & fixade mig.
sedan blev det hem till bästa vän där även oskar var.
en riktigt trevlig kväll tycker jag att det var.

igår körde jag hem för att packa osv.
sen körde jag & bästa vän mot helsningborg för att jag skulle spela träningsmatch.
vilket blev förlust!
sedan mot vinslöv för att kolla på andreas match.
och efter det blev det pizza med bästa vän & jens.
kan ju säga att denna dagen var riktigt sjukt rolig!
slutade i alla fall med att jag åkte hem till andreas.

i alla fall så åkte han & jobbade imorse.
då jag för en gångs skull kunde ligga kvar i sängen i med vi hade studiedag, riktigt skönt!
fixade mig & tog tåget till kristianstad för att möta upp bästa vän.
blev en tröja, jeans & mat till mig själv.
köpte även en tröja till andreas, vilket ska bli intressant att se vad han tycker!
efter det blev det halmstad för att hon skulle kolla på bil.
kom hem runt halv 8 då det blev raka vägen in till duschen.
och nu ligger jag i sängen.
knappt varit hemma någonting sedan i fredagsmorse men det gör ingenting när man umgås med folk man tycker om!

längtar redan till helgen!
dock har jag ingen aning om vad som händer på fredag & söndag.
med på lördag blir det utgång med bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar