söndag 18 mars 2012

18 Mars

i fredags var det praktik, helt okej!
när jag kom hem blev det att duscha & fixa sig.
våra kära grannar kom in & åt middag hos oss.
min kväll slutade i alla fall med mys hos andreas.

i lördagsmorse skjutade jag honom till samlingen.
sedan blev det frukost på donken där jag även träffade två trevliga killar, hampe & macke!
blev jobb mellan 10-15.
sedan duscha, fixa sig & börja tagga inför kvällen.
linnea & jonna kom hit en stund innan vi tog bussen mot k-stad.
förfest på sommarlust med härliga människor.
innan depå blev det en snabb runda inom hässle.
blev lite nattamat innan oskar skjutsade hem oss vid tre tiden.

min fina pojkvän andreas sov här inatt!
riktigt skönt att för en gångs skull kunna sova länge.
åt frukost, duschade & sedan körde vi hem till honom.
han kollade på united och jag sov en stund.
kan nog säga att så skönt har jag nog inte sovit på länge, knappt jag ville iväg sen.
i alla fall så åkte jag med bästa vän & hennes familj till Åhus för att titta på oskars match.
blev vinst för dem med 20 bollar så det var ju utklassning!
nu ligger jag i sängen för att skriva ett arbete som ska vara inne imorgon innan vi börjar.

bara två veckor kvar i skolan innan lovet, ska bli riktigt skönt.
och om exakt två veckor fyller jag minsann år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar