torsdag 11 november 2010

Klockan ringde redan 06.00 imorse.
sjukt trött som jag är tog jag bussen 06.40 & bort mot sporthallen.
specialidrotten var rätt kul, men mina knä var rätt blodiga sen.
sjukt svårt att ta killarnas skott inomhus i de stora målen.
även om jag spelade med killarna förra året så kändes det lättare då, haha.
aja, hade turism sen.
och efter lunch var det naturkunskap & prov dåja, sjukt svårt!!
och sist engelska där jag & linnea endast satt & tittade på foto.

sen blev det utvecklingssamtal, gick bra.
och sen blev det att dra & köpa ett par såna här skor, de är lätt bäst.


förresten så har jag antingen tappat mina nycklar eller låst in dom i skåpet, hur lyckas jag?
aja, fett jobbigt eftersom jag har min fotbollsväska där & mina böcker till turism provet imorgon..

hoppas linnea kommer hit ikväll, längesen hon var här ;)
blir i alla fall robinson tittande & pizza, sjukt nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar