måndag 8 november 2010

8 November

usch, fy fan vad jobbigt & kallt det var att dra till skolan imorse efter 2 veckors lov.
hade först svenska uppsats i 4 timmar men gick redan efter 1 timme.
sen hade jag prov i näthandel, usch & blä.
förresten så fick jag se igår att jag skulle ha det, annars hade jag varit dödens idag!
aja sen var det bara UF & matte b kvar.
ska jag vara ärlig fattade jag allt på matten idag, fast det var massa konstiga bokstäver i uträkningarna, stolt!;)

kom hem vid halv 5 & åt då mormors goda pannkakor.
nu sitter jag här vid datorn & äter kexchocklad, hång om något!
blir väl så hela kvällen.

förresten så är det bara skola 3 dagar i veckan nu fram till jullovet.
riktigt jävla skönt! :)

och så saknar jag Egypten & värmen sjukt mycket nu.
längtar redan tills nästa resa (;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar