lördag 6 november 2010


DÅ ÄR MAN HEMMA IGEN!
tänkte då berätta lite om äventyren vi varit på.

22 Okt-efter skolan åkte vi upp till Stockholm. åkte upp till hennes släkt där vi då skulle sova.
23 Okt- Åkte vi in till centrum med hennes släkt & shoppade. blev även ett mysigt besök på en restaurang på kvällen. Jag & linnea drog hem till Elin senare för att sova där.
24 Okt- blev hämtade av Maria & stefan halv 4 på natten för att åka vidare till Arlanda.
24-31 Okt - var vi i Egypten. Fint väder, god mat, underbart folk & sjukt kul!
31 okt-2 Nov- var vi i Stockholm där vi bland annat kollade på bio & sådant kul.
2 nov-5 Nov- åkte jag & linnea med min familj & en annan familj till Danmark där vi hade hyrt stuga. vi var bland annat i Tyskland & handlade sprit & godis också. men vårt godis med helt borta, hittar inte det någonstans...

igår blev det först förfest hos ida med jonna icke & matte.
sedan drog vi upp till bygdegården där Nellie & Sarah hade 18-års fest!
kom hem 2 inatt & sen upp igen klockan 4 för att dela ut bullar med vårt UF-företag.
kom hem vid halv 7, sen låg jag bara & degade tills vi skulle på kalas hos mormor.

har precis kommit hem från mormor.
skulle åkt till Oskar men mamma tyckte jag skulle va hemma eftersom jag aldrig är hemma.
så sitter & laddar upp Egypten bilder på facebook, bara att kolla där om ni vill se! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar