torsdag 18 november 2010

jag är klen

imorse orkade jag verkligen inte gå upp kl 6 så frågade mamma om hon ville köra mig.
och yes det kunde hon, så jag fick sova till 7 i alla fall.
ville bara säga att jag oscar & lucas hade straffturnering & jag vann ;)
(ville egentligen inte säga detta.. men de stod några meter längre bak än mig, haha)
aja, skolan har varit seg. jag har inte jobbat på någon lektion ;o

kom hem vid halv 4, sitter vid tvn & äter lite mackor.
och så snart ska jag laga mat till Amanda så hon får något i sig innan träningen.
sen ska jag äta lite glass & gå och sova en stund.

halv 9 blir det träning uppe i sporthallen.
men jag har sjukt mycket träningsvärk & ont i min häl så jag vet inte om jag kan vara med mycket.
kan inte ens röra mig för då gråter jag nästan... jag ljuger inte, sjukt jävla ont gör det!!

imorgon är det nationella i engelska så får se om jag orkar va med på specialidrotten.
jag vill, men hinner inte för då måste jag sluta tidigare & då är det knappt lönt.
aja, får se imorgon!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar