måndag 22 november 2010

dålig uppdatering, jag vet!

fredags: jag Oskar Linnea & Robin kollad på the social network på bio.
den var väl sådär, men ändå rätt intressant!

lördags: först jobb med UF & sedan cup i Växjö med div.4 laget.
vi blev 2:a i gruppen & hade sån jävla otur på de matcher vi förlorade.
och vi gick inte vidare heller.
på kvällen kom oskar hit!

Söndag: Oskar sov här, mysigt!
sedan blev det att dra till Hässleholm & spela cup med damerna.
Glimåkra gick tyvärr inte vidare men vi Knislinge (juniorerna) kom till kvartsfinal.
vi förlorade dock mot Lörbys bästa lag, så det var rättvist att dem vann.
sedan åkte vi till stan & käkade och sedan lämnade Oskar.
och tillslut åkte jag hem till Linnea.

Idag: inatt sov jag hos Linnea.
Har blivit mest jobb med UF på varje lektion, hade nog en vanlig lektion.
stannade kvar & jobbade med UF & så skulle vi ta bussen hem kvart i 5.
men så missade vi bussen.
så vi fick gå till centrum & äta.
direkt när vi kom hem körde vi till Glimåkra för att träna, sjukt kallt!

nu ligger jag på soffan & fryser.
imorgon blir det praktik & sedan träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar