onsdag 17 november 2010

äntligen!

Tyvärr så har inte internet funkat på min dator så allt har varit helt jobbigt.
eller kanske inte för jag har inte haft tid heller.
så just nu ligger jag med systers dator i sängen.
i alla fall så sov jag hos linnea sön-tis!
och hade praktik i tisdags, sjukt segt. körde även över min häl & det gör ont..
sen sov linnea här tills idag!
praktik idag också, usch. vissa saker är sjukt jobbigt med det!

klockan 5 blev det målvaktsträning i hässleholm.
wow, jag & 5 killar ^^ nej men fyfan, jag känner redan träningsvärken..

imorgonbitti skulle vi haft håltimme på specialidrotten.
men ändå på något sett så lyckas jag klanta till det så vi målvakter ska ha lektion.
så nu ska jag ställa mitt älskade alarm på 05.50 & gå & lägg mig!
GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar