tisdag 18 oktober 2011

THUESDAY

inatt sov bästa vän hos mig.
knappt sovit något inatt eftersom det varit så varmt.
dagen började ju inte så bra när jag kom till specialidrotten.
vi skulle ha beep-testet, vilket jag verkligen dog på!
(känner verkligen nu att jag behöver träna, har ju inte tränat på länge)
kom upp till skolan igen & då hade vi personal administration.
där efter mat & sedan hotell & konferens.
Kerstin: vad gjorde vi på förra lektionen?
Jag (räcker upp handen): genomgång!
några sekunder senare kom jag på att jag inte va här igår. är man trög eller! haha.

nu har vi svenska lektion, sista lektionen för dagen.
vi har fått några arbetsuppgifter men fattar ingenting.
efter skolan ska jag göra ett prov som jag missat, lycka till!

och vet ni vad?
jag & linnea ska faktiskt träna idag, deee ni!


är riktigt sugen på att färga mitt hår ljusbrunt.

fast får nog bli efter thailand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar