söndag 23 oktober 2011

SATURDAY

i fredags blev det som sagt utgång.
efter det var vi inne en runda på bk med ralle och hans vänner.
därefter gick vi hem till jonatan.
delade på en 2 manna soffa med bästa vän & inget täcke.

igår hade de flesta stuckit hem när vi vaknade.
vi drog inom hemmakväll & sedan tog vi bussen hem.
duschade när jag kom hem & sedan hängde jag med familjen till ekohallen.
påväg hem lämnade dom av mig hos Jonna.
där blev det god mat, film & mys.
åkte hem en runt halv 11 & stack en runda till henke.
blev en pratstund och film.
pratade även en stund med gulliga stockholmaren på väg hem, det var längesen.
var nog hemma vid halv 2 inatt.

jag gick nog inte upp från sängen från 12 idag, riktigt skönt!
ska åka till stan en runda & kolla på vår grannes nya affär.
sedan blir det att börja på talet jag ska hålla imorgon, döda mig!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar