söndag 2 oktober 2011

SUNDAY

i fredags var min sista dag på praktikplatsen!
kan ju säga att det var den bästa platsen jag varit på.
när jag slutat blev det direkt hem, duscha & fixa mig.
innan vi drog mot k-stad så var malle & jonna hemma hos mig.
fy fan vilken galen kväll, precis så det ska gå till!

vaknade tidigt igår med knappt någon sömn, ingen röst & med ett sugmärke, fyfan!
i alla fall åkte jag till hässleholm för att kolla på systers match.
efter det var jag hemma hos mormor & morfar en runda.
duschade & sen körde till stan med bästa vän & köpte gottis.
lagade tacos & kollade på film.

äntligen fick jag sovmorgon idag!
åt frukost & kollade på fler avsnitt från filmen, den är verkligen jätte bra.
snart ska vi köra och titta på johannes match.
och ikväll blir det ännu en myskväll.

imorgon är det dags för första skoldagen på 6 veckor.
och det positiva är att jag är ledig varje tors & fredag enda tills januari.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar